» Zasady wysyłki
Mozartkugel
Mozarttaler
Mozart czekolada
Prezenty

Kontakt

  • JAAPS Polska Sp.z.o.o

    ul. Kalwaryjska 69 lok 9
    30-504 Kraków
    NIP: 6793105724
  • E-mail:sklep@mirabell24.pl
  • Telefon883-222-889
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00
    soboty 10.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA PRODUKTÓW.
 
1. Realizacja zmówienia przez Sprzedającego polega na skompletowaniu Produktów będących przedmiotem umowy sprzedaży, dodatkowego ich opakowania oraz  wysłaniu przesyłki zawierającej produkty w miejsce wskazane przez Kupującego. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych i rozpoczyna bieg, w zależności do wybranego przez Kupującego sposobu płatności:
 
  • w przypadku płatności przelewem bankowym – od dnia zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedającego,
  • w przypadku płatności za pomocą systemu dot pay – od dnia autoryzacji transakcji.
 
2. Wysyłanie przesyłki zawierającej Produkty następuje przesyłką kurierską za pośrednictwem firmy kurierskie jGLS lub DPD („Przewoźnik”). Regulamin Przewoźnika dostępny jest na stronie http;//www.gls-group.eu lub http://www.dpd.pl. Wysyłka przesyłek następuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku nie będące jednocześnie ustawowymi dniami wolnymi od pracy. Przewoźnik podejmuje zawsze dwie próby doręczenia przesyłki i w razie nieobecności adresata pozostawia awizo z prośbą o kontakt. Przesyłki wysyłane na adresy firm, szpitali, hoteli, banków, urzędów administracji publicznej itp. mogą zostać doręczone do recepcji lub sekretariatu i w takich przypadkach nie będą doręczane do rąk własnych Odbiorcy.
 
3. Informacja o realizacji zamówienia dostępna jest drogą mailową, telefonicznie lub, jeśli Kupujący założył konto, historia zamówień jest widoczna po zalogowaniu w sklepie internetowym www.mirabell24.pl. 
 
4. Wartość każdego zamówienia jest powiększona o:
  • od  16,00 zł – opłata za przesyłkę kurierską, standardowa
  • od  21,00 zł – opłata za przesyłkę kurierską nie standardowa
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłat, o których mowa w ust. 4 powyżej oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. 
 
6. Do każdej umowy wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT przesyłana jest w formie elektronicznej – jako załącznik do wiadomości elektronicznej (e-mail) – na adres Kupującego, po wysłaniu przesyłki. Akceptacja Regulaminu  jest równoznaczna z wyrażeniem zgody (akceptacją) przez Kupującego na przesłanie mu faktury VAT w formie elektronicznej. 
 
7. Powierzenie przesyłki Przewoźnikowi przez Sprzedawcę uważane będzie za wydanie rzeczy Kupującemu. Jeżeli produkt ma być przesłany Kupującemu będącemu konsumentem za wydanie rzeczy Kupującemu będzie uważane przekazanie przesyłki przez Przewoźnika adresatowi lub osobie upoważnionej do odbioru przesyłki w imieniu adresata.
 
8. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpiło naruszenie przesyłki zobowiązany jest, przed przyjęciem przesyłki, zażądać od kuriera sporządzenia protokołu stwierdzającego szkodę. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, Kupujący jest zobowiązany zgłosić ten fakt Przewoźnikowi niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu siedmiu dni od dnia odbioru przesyłki. W pozostałych przypadkach przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w czasie przewozu. 
 
9. Przesyłki nieodebrane mogą zostać zniszczone w terminie 7 dni od dnia zwrotu do Sprzedawcy.
 
10. Osoba, która w formularzu „Dane klienta” lub „Dane wysyłki” wprowadziła niekompletne lub nieprawdziwe dane, co naraziło Sprzedawcę na szkodę, będzie ponosić wobec Sprzedawcy odpowiedzialność odszkodowawczą.

Przejdź do strony głównej